FANDOM

Lider Modu’nda küme mücadelesi başlıyor. Ayrıca kadrolarında 2010 - 2011 Sezonu Türkiye Ligi Sezonu oyuncularını görmek isteyenlere de müjdemiz var. Daha fazlası için yama notlarımız sizinle :)

Yama Notu 1: Öncelikle sizlere Yeni Lider Modu’ndan bahsedelim;

Yeni Lider Moduna, “Çoklu” menüye tıklayarak “Lider Modu” sekmesinden giriş yapabilirsiniz.

Başlat tuşuna bastığınızda mevcut kümelerini ve işleyişi görüntüleyebilirsiniz.

Normal – Özel – Ender – Uzman – Süper – Efsane kümeleri yer almaktadır.

Artık Lider modunda daha detaylı istatistiklere ulaşabileceksiniz.

Ulaşabileceğiniz istatistikler ise şu şekildedir;

-Galibiyet, mağlubiyet ve beraberlik oranlarınız. Hem sayı olarak hemde yüzdesel olarak -Mevcut puanınız, kümedeki yeriniz. -Son yapmış olduğunuz 5 ve 10 maç. -Sıralamada yükseliş ve düşüş oranınız. -Kümeler arası geçiş grafiği.

Peki nedir Yeni Lider Modu? 6 Farklı kümeden oluşan ve her kümenin kendine has ödülleri bulunan bu sistem bolca hediyeler dağıtıyor olacak. Belirtilen 6 kümeyi geçmek için yapılması gereken, 10 maç boyunca 16-21 arasında puan toplamak yeterli olacaktır. Fakat topladığınız puanlar ne kadar yüksek olur ise, o kadar yüksek ödülleri alırsınız.

Puanlama sistemi; 10 Maç boyunca toplamış olduğunuz puanlamaya göre kümeden düşebilir, kümede kalabilir veya bir üst kümeye geçebilirsiniz. Puanlamalar ise şu şekildedir;

Mağlubiyet 0 puan, Beraberlik 1 puan, Galibiyet 3 puan,

- Eğer 7 maç boyunca kazanıp 21 puan toplamışsanız, bir üst kümeye geçerek "Şampiyon Küme Ödülünü" alıp, bir üst kümeden tekrar 0 puandan başlarsınız. Lider modunda 2 farklı ödül sistemi bulunuyor. Bu 2 farklı ödül sistemi şu şekildedir.

1. Ödül sistemi; 10 maçlık seride 6 - 0 arası puan toplanmış ve normal kümede ise aynı kümede kalarak puanlar tamamen sıfırlanır ve tekrar başlar. 10 maçlık seride 6 - 0 arası puan toplanmış ve eğer bir üst kümede ise bir alt kümeye düşer, kümeden düştüğü için "Düşüş" ödülü kazanır. 10 maçlık seride 7 - 15 arası puan toplanmış ise aynı kümede kalır ve puan sıfırlanarak tekrar başlanır. Kümede kaldığı için "Kalma" ödülü kazanır. 10 maçlık seride 16 - 20 arası puan toplanmış ise bir üst kümeye geçer ve puan sıfırlanarak bir üst kümede tekrar başlar. Küme yükselttiği için "Yükselme" ödülü kazanır. 10 maçlık seride 21 puan toplanmış ise bir üst kümeye geçer ve puan sıfırlanarak bir üst kümede tekrar başlar. Kümede en üst puana ulaşıldığı için "Şampiyonluk" ödülünü kazanır.

Örnek: Uzman Küme bulunuyorsanız ve 10 maçlık seride 7 maçı kazanarak Süper kümeye geçtiğinizde 10'lu Kart Paketi + 10.000 Altın kazanırsınız.

Not: Her küme atladığınızda kart paketleri içerisindeki sayılar artrmaktadır.

2. Ödül sistemi; 2. ödül sisteminde ise çıkmış olduğunuz en yüksek kümeye göre ve 2 haftanın sonunda mevcut bulunduğunuz kümeye göre ödül kazanırsınız.

Örnek: 2 Hafta sonunda eğer Ender Kümede sezonu bitirmişseniz Tam Paket (10) + Türkiye Ligi Paketi (5) ödülünü kazanırsınız, 2 Hafta boyunca en yüksek çıkmış olduğunuz küme Uzman Küme ise eğer +100,000 Altın kazanırsınız

Not: Yeni Lider Modu ile birlikte 2 haftalık yapılacak olan ilk sezon, “Sezon Öncesi” olarak adlandırılmaktadır ve test aşamasındadır. Yeni Lider Modu İlk Sezonu 18 Mart Salı günü başlayacaktır.

Yama Notu 2: 2010-2011 sezonunun yıldız Türkiye Ligi oyuncuları artık Goley'de! Flying Birds'ten Souza, King of Jungle'dan Arda, Dark Eagles'tan İbrahim ve birçok yıldız sizleri bekliyor. Yama Notu 3: Koleksiyon yapmayı seviyorsanız, Katalog'a gelen yeni güncelleme işinizi bir hayli kolaylaştıracak. Elinizde olan kartları, olmayanlara göre daha net bir şekilde görebilecek ve özellikle Takım Ruhu takibi için futbolcuları kolayca seçebileceksiniz.

Yama Notu 4: Kafes stadyumunda köşe vuruşu ve duran toplarda göstergenin görüntülenmemesi problemi düzeltilmiştir. Yama Notu 5: Maç sonrası otomatik olarak yenilenen kondisyon kaldırıldı.