FANDOM

Takım Ruhu

Özel Türkiye Ligi Paketi – Türkiye liginden futbolcu ve teknik ekip içerir. Bu paketin içerisinden Özel - Ender seviye aralığında kart çıkmaktadır. 2010-2011 sezonu Avrupa ligi futbolcu ve takımları eklendi. Ronaldinho ve Bechkam dahil birçok yıldız artık Goley'de. 2010-2011 sezonu takım ve futbolcularına Katalog sekmesinden ulaşabilirsiniz. Kendi kalenize gol attığınızda ya da aynı durum rakibinizin başına geldiğinde, artık sizleri 2 farklı gol sevinci bekliyor olacak. Yedek oyuncu artırma fiyatları düşürüldü.

3 yeni ekipman oyuna eklendi. Eski Duvar Pası yeteneği kaldırıldı ve yerine Hızlı Çıkış yeteneği eklendi.

Hızlı çıkış yeteneği nedir?

Not: Hızlı Çıkış yeteneği, temelde Depar ile aynı özelliklere sahiptir. Futbolcunun daha hızlı şekilde top sürmesini sağlar ancak eksi ve artı yönleri bulunur. Depar'a göre daha kontrollü bir şekilde top sürmenize yardımcı olur ancak futbolcunuzun kondisyonunu belirgin anlamda daha fazla tüketir.

Eski adı "Yıldız Etkisi" olan Takım Ruhu, artık aynı ambleme sahip olan futbolcuları toplayanlara daha fazla avantaj sağlayacak. Üstelik daha az futbolcu toplayarak, daha hızlı şekilde Takım Ruhu seviyenizi yükseltebileceksiniz.

Aşağıdaki tabloda Takım Ruhu'nun hangi seviyede, futbolcularınızı ne kadar güçlendirdiğini görebilirsiniz.

Penaltı atışlarında kaleci kontrolleri düzeltildi. İstemiş olduğunuz yöne doğru kalecinizi artık sorunsuz şekilde yönlendirebileceksiniz. Takım Ruhu daha az futbolcu ile tamamlanabilecek. Eski sistemde 12 oyuncu ile 1 yıldız etkisi yapabiliyor iken yeni eklenen Takım Ruhu sisteminde 5 oyuncu ile 1 Takım Ruhu etkisine ulaşabileceksiniz.