FANDOM

Artık istediğiniz oyuncuyu bulmak için şansınıza güvenmek zorunda değilsiniz. Kadronuza dilediğiniz pozisyondaki oyuncuları Goley’in kart sekmesinde bulunan Kiralama bölümünden alabilir ve belirlediğiniz süre kadar takımınızda oynatabilirsiniz. 4 seviyeye ait (Normal, Özel, Ender, Uzman) 2010 – 2013 sezonu oyuncularının yer aldığı Kiralama Sistemi detayları aşağıdadır.

Kiralama Sistemi Detayları;

Goley arayüzünde “Kart” sekmesi aracılığı ile “Kiralama Sistemi”ne girebilirsiniz.

Sol üst tarafta göreceğiniz “Kiralama” seçeneğine tıklayın. Peki kiralamak istediğiniz oyuncuları nasıl bulacaksınız? Kiralama Sistemi sayfasının sağ tarafında göreceğiniz “Kart Ara” arama butonu ile kiralamak istediğiniz futbolcunun ismini yazarak aratabilirsiniz. Arzu ederseniz filtreleme bölümünden, istediğiniz değere, yıla ve pozisyona ait tüm oyuncuları da listeleyebilirsiniz. Futbolcunuzu arattıktan sonra oyuncunuzun seviyesini, kart numarasını, takım ismini, pozisyonunu ve maç başına düşen fiyatını öğrenebilirsiniz. 4 numaralı bölümde ise, oyuncunuzun detaylı istatistiklerini, ayarlayacağınız kart seviyesini, maç sayısını ve kiralık oyuncunuza ödeyeceğiniz “fiyat” miktarını görebilirsiniz.

Kart Seviyesi: Kiralamak istediğiniz oyuncunuzun kart seviyesini 0 – 10 seviye arasında seçebilirsiniz. Ücret her seviyede farklı olacaktır. Ayrıca oyuncunun seviyesi arttıkça, tüm pasif özelliklerine +1 eklenecektir.

Maç Sayısı: Her oyuncuyu 1, 5, 10, 15, 20, 25 ve 30 maç seçenekleri ile satın alabilirsiniz. Bunun için Maç Sayısı sekmesini kullanmanız yeterlidir.

Kiralanan Oyuncuları Kontrol Etme!

Kiralama Sistemi’nin sol tarafında göreceğiniz oyuncuların üzerlerinde kalan maç sayılarını gösteren rakamlar bulunmaktadır. “Kart Kullanım” yazanlar ise, ilk 11’nizde ya da yedeklerde bulunan oyuncularınızı temsil eder. Anlaşması bitmiş oyuncularınızı yeniden kiralamak istediğinizde zaman “Yenile” butonuna tıklayabilir ve kira süresini 30 maça kadar uzatabilirsiniz. “Anlaşmayı yenilemek ister misiniz?” sorusuna yanıt olarak “Onay” tuşuna basabilir ve gerekli fiyatı ödeyerek Kiralama işlemini gerçekleştirebilirsiniz.Önemli Not: Kiraladığınız oyuncunuzun kira süresi bitse dahi, takım ruhundan yararlanmaya devam edebilirsiniz. Kiraladığınız kartları yine aynı çerçevede bulunan “Sil” seçeneğinden silebilirsiniz. Ancak, oyuncularınızı sildiğiniz takdirde JoyPara’nızı geri alamaz ve kartın üzerindeki ekipmanları da kaybedersiniz.

Kiraladığınız Oyuncularınızı Kart Yönetimi’nden Görebilirsiniz!

Şansınızı artıracak paket ALTIN PAKETİ!

Oyun içi altınlarınızı kullanma vakti geldi. İşte şansa bağlı altın kazandıran paket: Altın Paketi!

"Altın Paketi" eşyasının içinde her paketten 1.000 ile 1.000.000 arasında oyun içerisinde kullanacağız altın kazanabilirsiniz. Bu eşyaya 1'li, 5'li ve 10'lu paket şeklinde Goley Mağazasından Altın ile satın alabilirsiniz.

1’li Altın Paketi: 5.000 Altın

5’li Altın Paketi: 24.000 Altın

10’lu Altın Paketi: 47.000 Altın

Mağaza nerededir? Goley arayüzü içerisindeki Mağaza > Özel > Altın bölümünden, Altın Paketi’ni Altın ile alabilirsiniz.

“Altın Paketi” eşyasını kimler almalı? Oyun içi paraya sahip olmak isteyenler, şansına güvenenler ”Altın Paketi” eşyasını alabilirler.