FANDOM

Goleybol'da kullanmadığınız kartları değerlendirerek oyuncu kartlarına, amblemlere ve teknik ekip kartlarına sahip olabilirsiniz.

Goleybol'un videosunu Youtube hesabımızdan izleyebilirsiniz.

Aşağıda gördüğünüz "KART" bölümüne tıkladığınızda, karşınıza "GOLEYBOL" sekmesi çıkar.

Goleybol

- Ekranın sol tarafında sahip olunan oyuncuları, kadroyu ve kartları görebilirsiniz.

- Ekranın sağ tarafında ise kartlarınızı koyacağınız "GOLEYBOL" haznesini göreceksiniz.

Peki Goley haznesine nasıl kartlarınızı yerleştirirsiniz?

Goleybol2

1- Goleybol haznesine yerleştirdiğiniz ekip ve oyuncu kartlarını görebilirsiniz.

2- Kartı sadece normal kartlarla doldurmak için “Normal Doldurma"ya tıklayabilirsiniz. Kartı rastgele seviyedeki kartlarla otomatik olarak doldurmak isteseniz de “Rastgele Doldurma"ya tıklayabilirsiniz.

3- Sarı tuşa basarak kart kombinasyonuna başlayabilirsiniz.

Buradan, kart kombinasyonunun ilerleme durumunu kontrol edebileceksiniz.

Goleybol3

Kazandığınız oyuncu kartını görebilirsiniz.

Goleybol4

Not: Goleybol'da belli bir puanlama geçildiğinde farklı seviyelerde kart kazanma şansınız bulunmaktadır.

Goleybol'u 1. seviyeye çıkartmak için 6 puana ihtiyaç duyulmaktadır. Normal seviye kartların 1 tanesi yalnızca 2 puandır. Yani 3 adet "Normal" seviye kart yerleştirildiğinde Goleybol 1. seviyeye ulaşacaktır.

Goleybol'u 2. seviyeye çıkartmak için 200 puana ihtiyaç duyulmaktadır. Özel seviye kartların 1 tanesi yalnızca 20 puandır. Yani 10 adet "Özel" seviye kart yerleştirildiğinde Goleybol 2. seviyeye yükselecektir.

Goleybol'u 3. seviyeye çıkartmak için 2000 puana ihtiyaç duyulmaktadır. Ender seviye kartların 1 tanesi yalnızca 200 puandır. Yani 10 adet "Ender" seviye kart yerleştirildiğinde Goleybol 3. seviyeye yükselecektir.