FANDOM

Takım Ruhu Etkinliği(1-29 Nisan)
Takım ruhu etkinliği

Takım Ruhu Seviyenizi 2'ye yükselttiğiniz zaman, Goley arayüzündeki "Etkinlik" sekmesindeki "AL" butonu aktif hale gelecektir. Bu sayede Rastgele Ender Seviye Oyuncu Kartı'nızı alabilirsiniz.

Takım Ruhu Seviyenizi 3'e yükselttiğiniz zaman, Goley arayüzündeki "Etkinlik" sekmesindeki "AL" butonu aktif hale gelecektir. "AL" butonuna tıkladığınız takdirde, karşınıza arama arayüzü çıkacaktır. Buraya "Uzman Amblem İsmini" yazarak dilediğiniz Uzman Kartı alabilirsiniz.

Takım Ruhu Seviyenizi 4'e yükselttiğiniz zaman, Goley arayüzündeki "Etkinlik" sekmesindeki "AL" butonu aktif hale gelecektir. Bu sayede Rastgele Uzman Seviye Oyuncu Kartı'nızı alabilirsiniz.

Aynı takıma ait; teknik direktör, gözlemci, koç, anterönerler ve 2 yedek gözlemci ile EKİP TAKIM RUHUNU 2. Seviye'ye ulaştırdığınızda, Goley arayüzündeki "Etkinlik" sekmesindeki "AL" butonu aktif hale gelecektir. "AL" butonuna tıkladığınız takdirde, karşınıza arama arayüzü çıkacaktır. Buraya "Ender Teknik Direktör İsmini" yazarak dilediğiniz kartı alabilirsiniz.

Kazandığınız hediyeniz otomatik olarak posta kutunuza gelecektir.