FANDOM

- Takım Ruhu Seviyenizi 2'ye yükselttiğiniz zaman, Goley arayüzündeki "Etkinlik" sekmesindeki "AL" butonu aktif hale gelecektir. Bu sayede istediğiniz Ender Oyuncu Kartını alabilirsiniz.

- Takım Ruhu 3.seviye olduğunda, Goley arayüzündeki "Etkinlik" sekmesindeki "AL" butonu aktif hale gelecektir. Bu sayede İstediğiniz Ender Oyuncu Paketi’ni alabilirsiniz.

- Takım Ruhu 4.seviye olduğunda, Goley arayüzündeki "Etkinlik" sekmesindeki "AL" butonu aktif hale gelecektir. Bu sayede Rastgele Uzman Oyuncu Kartı’nı alabilirsiniz.

- Takım Ruhu 5.seviye olduğunda, Goley arayüzündeki "Etkinlik" sekmesindeki "AL" butonu aktif hale gelecektir. Bu sayede İstediğiniz Uzman Oyuncu Paketi’ni alabilirsiniz.

- Aynı takıma ait; teknik direktör, gözlemci, koç, anterönerler ve 2 yedek gözlemci ile EKİP TAKIM RUHUNU 2. Seviye'ye ulaştırdığınızda, Goley arayüzündeki "Etkinlik" sekmesindeki "AL" butonu aktif hale gelecektir. "AL" butonuna tıkladığınız takdirde, karşınıza arama arayüzü çıkacaktır. Buraya "Ender Teknik Direktör” İsmini" yazarak dilediğiniz kartı alabilirsiniz.

Not 1: Takım Ruhu Etkinliği 02-31 Aralık 2014 tarihleri arasında gerçekleşecektir.

Not: 2: Bir oyuncu sadece 1 kez katılabilir.