FANDOM

Goley-MMO-Takim-Ruhu-Etkinligi

- Takım Ruhu Seviyenizi 2'ye yükselttiğiniz zaman, Goley arayüzündeki "Etkinlik" sekmesindeki "AL" butonu aktif hale gelecektir. Bu sayede istediğiniz Ender Oyuncu Kartını alabilirsiniz.

- Takım Ruhu 3.seviye olduğunda, Goley arayüzündeki "Etkinlik" sekmesindeki "AL" butonu aktif hale gelecektir. Bu sayede Rastgele Uzman Oyuncu Paketi’ni alabilirsiniz.

- Takım Ruhu 4.seviye olduğunda, Goley arayüzündeki "Etkinlik" sekmesindeki "AL" butonu aktif hale gelecektir. Bu sayede istediğiniz Uzman Oyuncu Kartı’nı alabilirsiniz.

- Takım Ruhu 5.seviye olduğunda, Goley arayüzündeki "Etkinlik" sekmesindeki "AL" butonu aktif hale gelecektir. Bu sayede 5 Milyon Altın’ın sahibi olabilirsiniz.

- Aynı takıma ait; teknik direktör, gözlemci, koç, anterönerler ve 2 yedek gözlemci ile EKİP TAKIM RUHUNU 2. Seviye'ye ulaştırdığınızda, Goley arayüzündeki "Etkinlik" sekmesindeki "AL" butonu aktif hale gelecektir. "AL" butonuna tıkladığınız takdirde, karşınıza arama arayüzü çıkacaktır. Buraya "Ender Teknik Direktör” İsmini" yazarak dilediğiniz kartı alabilirsiniz.

Not 1: Takım Ruhu Etkinliği 10-5 Ağustos tarihleri arasında gerçekleşecektir.

Not: 2: Bir oyuncu sadece 1 kez katılabilir.